Stáhnout ukázku

E-BOOK - Pro markeťáka: Jak připravit online projekt

Dokument obsahuje manuál, díky kterému (krok po kroku) nastavíte technické věci z pohledu marketingového specialisty. Navíc pochopíte, jak efektivněji podávat výstupy vašemu klientovi nebo vedoucímu projektu.

Obsah e-booku:

  • Maximální PNO – Co to je a proč je to tak důležitý parametr pro markeťáka i majitele projektu?
  • Report výsledků – Jak by mělo vypadat měsíční nebo týdenní měření PNO? Využijeme Google Docs tabulek
  • SEO analýza klíčových slov – Co by měla obsahovat? Proč je v češtině složitější než v angličtině?
  • Rychlá analýza konkurence na internetu – Kam se podívat? Co hledat a porovnávat?
  • Persony cílové skupiny – Jak je vytvořit? Proč je dobré vědět, co je trápí?
  • Technikálie webu – Kontrola základních parametrů webových stránek
  • Rozdělení návštěvníků stránek – Vysvětlení revolučního popisu návštěvníků od p.Kaushika
  • Nákupní cyklus – Co to je a jak ho chápat
  • Reklamní a komunikační kanály – Obecně o možnostech a doporučení
  • Marketingový plán
  • Google Tag Manager – Nemusíte ho používat, ale hodně pomáhá
  • Google Analytics – Jak nastavit cíle a proč měřit výsledky pouze na jednom místě?
  • Google Adwords – Co nastavit a jak propojit Google Adwords s Google Analytics
  • Google Search Console (GWT) – Co to je a jak ji propojit s Google Analytics
  • Seznam Sklik – Co nastavit a jak „propojit“ s Google Analytics
  • Facebook Ads – Co nastavit a jak „propojit“ s Google Analytics
  • Nastavení e-mailových nástrojů
  • Měření SEO – Collabim a další nástroje

Dostanete do e-mailu automaticky publikovanou verzi. Další verze e-booků (přepracované na základě změn systémů) máte ZDARMA doživotně.

Cena: 499,00 Kč
Koupit
Stáhnout ukázku
Údaje označené hvězdičkou jsou povinné.
Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.