Stáhnout ukázku

COLD CALLS / 190+1 TYPŮ JAK ZÍSKAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY POMOCÍ TELEFONÁTŮ

E-book

COLD CALLS / 190+1 TYPŮ

JAK ZÍSKAT NOVÉHO ZÁKAZNÍKA POMOCÍ TELEFONÁTŮ

 

Pokud pracujete ve firmě, jejímž hlavním zaměřením je prodej, nějakého produktu či služby jiným organizacím, firmám či společnostem a chcete obratově růst a rozšiřovat seznam svých zákazníků o ty nové, mohl by se Vám hodit jako inspirace, komplexní návod, jak aktivně a efektivně oslovovat nové zákazníky po telefonu.

 

Ze své zkušenosti vím, že nejrychlejší oslovení nových zákazníků je stále pomocí aktivního telefonického navolávání, proto neustále vznikají call centra a share service centra, která se na takové služby zaměřují.

 

Je Vám ale takové volání příjemné? 4 mým kolegům z 5, nebo možná 5 kolegům z pětiJ, rozhodně COLD CALLS  -  tedy volání „Studeným“ neznámým, prvním kontaktům rozhodně příjemné není.

Právě proto jsem se rozhodl vytvořit toto E-Book. Zjistil jsem totiž, že když jsem se zavřel „do budky“  -  místnosti na telefonování a začal jsem volat, že mne to prostě baví. Když jsem se ptal sám sebe proč -  tak proto, že jsem dobře připraven, volal jsem hodně a přišel jsem na to, jak se připravit, jaké formulace prostě fungují a jak dostat 90% nových klientů přinejmenším na osobní schůzku -  o což v první řadě jde.

Po zvládnutí určitých návyků, které Vám dá praxe, pak už Vaše příprava bude minimální.

 

E-booku předkládám konkrétní návod a inspiraci jak oslovit po telefonu nové zákazníky tak, abyste se v první fázi vůbec dostali na obchodní schůzku. Jak si vytvářet databázi vhodných potenciálních klientů, seznamy k volání, naladit se tak, aby to fungovalo a nenechat se psychicky srazit na kolena. V E-booku se také dozvíte konkrétní strukturu praxí ověřeného a funkčního „vzorce“ akvizičního telefonátu a v neposlední řadě následnou po-telefonní péči o potenciálního klienta, protože prvním telefonátem nic nekončí – právě naopakJ. Nebudete se muset tak dlouho pídit jako já po tom, co při telefonátech funguje a co ne.

 

Proč tento E-booku volání zakoupit?

  • Účinně a komplexně se na telefonáty připravíte
  • Nasajete do sebe, jak efektivně a účinně navolávat schůzky na nových zákaznících, což povede ke zvýšení obratu
  • Seznámíte se s praxí odzkoušenou a funkční strukturou telefonátu
  • Budete umět reagovat na nejčastější negativní reakce toho, komu voláte
  • V neposlední řadě se dozvíte, jak si případně poradit sami v sobě s negativními emocemi, které vyvstanou při možném odmítnutí, tak aby to neovlivnilo Vaše další volání

Co se v E-booku dozvíte a můžete pak použít v praxi?

  • Proč telefonát / cíl telefonátu
  • To opravdu nejdůležitější je vnitřní stav
  • Jak si navodíte vhodný stav na akviziční telefonát / Dobrá příprava / Naladění
  • Jak si volit vhodný cíl
  • Akviziční seznam a jeho příprava
  • Než budete volat
  • Zápis o telefonátu je velmi důležitý -  jak s ním následně účinně pracovat
  • Jak by měl akviziční telefonát vypadat / funkční vzorec a struktura prvního telefonátu
  • Buďte to Vy, kdo řídí konverzaci, ne ten komu voláte
  • Co je třeba říci na: “ Pošlete mi nabídku a já se na to podívám a dám vám vědět.“
  • Co je třeba říci na: „Teď nemám čas, zavolejte později“ 
  • Když klient začne diskutovat
  • Pevný postoj – doslovně, pevně stůjte na zemi
  • Tón hlasu
  • Zakázaná slova a řadu dalších tipů
  • BONUS: Návod jak si vyzkoušet a nacvičit břišní dýchání na zklidnění
  • BONUS: Taktika v konfliktních situacích

 

Cena: 590,00 Kč
Cena: 190,00 Kč
Koupit
Stáhnout ukázku
Údaje označené hvězdičkou jsou povinné.
Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.